mandag 2. oktober 2017

Gjestedesigner i september.

Litt på etterskudd,men absolutt verdt å titte på. Vår favoritt fra forrige utfordring ble Tone K.Jensen med dette kortet.


Vi spurte Tone om hun ville være gjestedesigner en gang til og Tone leverer. Hun valgte seg et nydelig rosemotiv fra vår faste sponsor til gjestedesignerene, KreativeHenderDigis. Du finner et stort og variert utvalg her.
Tone laget ikke bare ett kort. Se de ulike variantene under.


Dette skriver Tone om dette kortet: Her har jeg printet motivet direkte på bazzill.....stemplet e passende tekst og tatt igjen grønnfargen i matten både i sommerfugl og bling.



Tones ord om dette kortet: Her har jeg brukt Distress Ink på bordet, sprayet med vann og trykket kortet ned i for å få bakgrunnen. Rosene og sommerfuglen er klippet ut og sprayet med en spray. Også har jeg brukt die cut fra Tim Holtz.





Om denne varianten sier Tone: Her har jeg lekt meg med skikkelig rød . Tok Distress Stain og trykket ned i papiret for å få splæsjene......et par striper med washitape over og rosene er malt i samme rødfarge, men ikke dekket helt med vilje for å få det litt uferdige, røffe utseendet.




Sist,men ikke minst noen ord om dette kortet: Her har jeg også printet rett på bazzill. Stemplet med stempel fra Norsk Stempelbald og limt på noen gullhjerter.


Vi takker Tone for fantastisk respons på oppdraget. Prøv deg gjerne på utfordringene våre og få samme mulighet til å være gjestedesigner.Ny utfordring kommer om få dager.

Klem fra Losjejentene.

6 kommentarer:

  1. Nydelige kort :-)
    Kjekt å se samme motiv som gjenganger på de ulike kortene. Falt spesielt for kondolansekortet og det med de røde rosene og sommerfuglen :-)

    Astrid :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig i at det var kjekt å se hvordan samme motiv kan brukes til så mange forskjellige kort :)

      Slett
  2. Svar
    1. Vi kan ikke annet enn å si oss svært enig :)

      Slett