torsdag 31. august 2017

Siste Frist

Nå er det bare timer igjen av vår utfordring "Alt er lov", men hiver du deg rundt, rekker du det nok.


Jeg har laget et kort med stempel fra KreativeHenderDigis på FB. Grunnen til at eg valgte nettopp dette stempelet, var at jeg skulle lage et gratulasjons kort til en 18 åring. Jeg har faktisk brukt 3 av Gitte sine stempel på dette kortet: Motiv, gratulerer og magi.

Kortet er ca 7" høyt og 5,5" bredt. Når jeg lager den størrelsen, får jeg ikke nok ark til alle sider, og velger å bruke biter av design arkene til å pynte ene innsiden og baksiden med.

Beklager bildekvaliteten, tiden gikk i fra meg, og det gjorde også lyset. Og jeg har lagt litt glossy accent på motivet, og det gir gjenskinn i lyset fra blits og lamper.

De store blomstrene er hjemmelaget, to med punch fra Panduro, og to med diser fra Heartfelt Creation.





Klem Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar