søndag 9. april 2017

LO - Hvor går turen :)

I dag håper jeg at du, som jeg, har hatt en så flott dag at tiden bare har forsvunnet før man har fått sukk for seg og plutselig er det kvelden :)


Og jeg synes at det er flott å se litt tilbake og, for noen uker siden hadde vi noen fantastisk flotte dager med sol og kaldt vær.  Men samtidig så tok solen såpass at man merket av våren nå var på gang.  Perfekt turvær og det bare måtte jeg dokumentere.  Et bilde kan fortelle en hel historie og med et flott digistamp fra Kreative Hender skulle det ikke så mye til før siden var komplett synes jeg.

Dies fra spellbinders, punch fra MS, bling fra Kort og Godt og vips :)
Bli med på #Bruk minst et bilde utfordringen hos Papirlosjen du og!
Flotte preminer fra Japan Foto får du og denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar