lørdag 31. desember 2016

Nytt år,nye muligheter.

Passende ord på en sådan dag tenker jeg. For oss kreative sjeler vil det nye året innebære flere timer med glede over hobbyen vår. Kanskje kreere noe med minner fra året som gikk?

Året 2016 har vært et år med mye fargelegging fra oss i Papirlosjen. Vi håper at vi har bidratt til at du har fått lyst til å prøve deg selv. Hva vi finner på i det nye året må du bare vente og se for å finne ut av.

Vi har hatt mange sponsorer med oss i 2016. Ingen nevnt,ingen glemt. Uten dere hadde vi vært et sørgelig tilfelle. Tusen takk for deres bidrag til å gjøre oss til det vi er. At dere lar oss være kreative med deres produkter setter vi enormt stor pris på og håper vi har bidratt positivt for dere også.

Jeg må også gi dere flgere en stor takk for at vi fortsatt er aktuelle. Uten bidrag fra dere så hadde det vært liten vits i å holde på. Det er utrolig morsomt for oss å se hvor forskjellig tolkninger en kan ha av en utfordring,så tusen takk til dere alle for mye inspirasjon!

Nå skal jeg gi dere årets siste inspirasjon fra meg. Du har ut dagen til å legge inn bidrag og ha muligheten til å vinne en av våre RAK eller bli trukket som vinner of få premie av denne månedens sponsor, KreativeHenderDigis. Utfordringen vår "Jul/Vinter" finner du her.



Jeg har brukt to digier fra KreativeHenderDigis som Gitte ordnet litt på for meg. Flere bilder finner du i bloggen min.

Fra neste år ønsker vi å invitere vår favoritt i utfordringene til å være gjeste-DT i den kommende måneden. Dette tror vi kan bli inspirerende både for oss og dere. Vi gleder oss til å se hvordan dette vil bli.

Nå gjenstår det bare å ønske dere 

et godt nytt år og takk for det gamle!


Klem fra DT Belinda og resten av Losjejentene.








1 kommentar:

  1. Takk for artige utfordringer og flott inspirasjon i 2016.
    Gleder meg til å følge dere i 2017 også :)
    Ønsker dere alle et godt nytt år :)

    SvarSlett