onsdag 19. oktober 2016

Oktoberkit fra Scrapomania

Vi i DT-teamet er så heldig å bli sponsa med kit fra Scrapomania. Denne gangen har eg fått kosa meg med dette herlige kortkittet for oktober.

Kunne du tenke deg å prøve ett kit, kan du kjøpe enkle kit eller du kan abonnere på det. Da kan du velge mellom 3 mnd, 6 mnd eller 12 mnd. Her kan du se de ulike kitene.

Det nærma seg med stormskritt jul og da synst eg det er greit å ha litt småkort liggende for å gi ilag med gaver eller en liten oppmerksomhet. Så jeg har laget ett vanlig kort og to småkort av dette kitet, Men det er mer igjen, av kartong, ark og stæsj. Så her kan eg fortsette og kose meg :)



Eg lagde og ei PL side fra ifjor når vi pynta juletreet.


Det var det jeg eg hadde idag. Ha en flott onsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar