tirsdag 10. mai 2016

Project Life Kit

I dag blogger jeg for Papirlosjen, vi er er så heldige å ha Scrapomania  som vår sponsor.  Jeg har fått leke meg med et herlig Project Life Kit som dere ser litt av under.  Selve kitet kan dere finne på  Kit siden  dette er april kitet.
I dette kitet var det utrolig mye digg, og en favoritt hos meg ble Heidi Swapp sin pakke med puffy stickers klistremerker og rammer, den finner du her .  Elisabeth har laget en flott presentasjon av dette supre kitet og den finner du her .  Hun viser alt som er i Kitet.
IMG_4660
Så over til mine bilder og hvordan jeg har brukt kitet.  Jeg fant ut at mange av kortene passe godt til en Londontur som jeg var på i fjor høst.
IMG_4661
Det ble mye puffy sticers, tekster og klistremerker.  Og så likte jeg kjempegodt de små "stedsrundingene", de kan man jammen meg bruke over alt :D
IMG_4662
All pynt som jeg har brukt er fra selve kitet, og enda har jeg masse tekster og kort igjen, så jeg får lagd enda flere sider av dette kitet her!
IMG_4663
Et herlig kit som laget en flott ramme rundt en fantastisk opplevelse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar