torsdag 10. desember 2015

Luke 10. Julestemning

Hei. I dag åpner vi luke 10. Nå er det bare 14 dager igjen til julaften. Det gledes av både liten og stor her i huset:-) Som DT for papirlosjen, er jeg i dag så heldig at jeg får åpne luken i adventskalenderen vår. Jeg har denne gangen laget en pl-side fra julaften 2014. Har tatt noen bilder av forskjellige ting og tang får å få frem den generelle julestemninga. Forventningen, og gleden ved at julaften endelig er kommet.






 Har ikke brukt så mye pynt på denne siden, da pl-kort og bilde pyntet nok. 
Brukt kun litt brusho og stjerner  og noe tekst


På denne siden har jeg brukt:

Stjerne stickers fra doodlebug
Tekst stickerser

Minner om vår pågående utfordring hos Papirlosjen nå: Vinter/jul.  Der premien er digistempler fra SLS Lines. Alle som deltar i utfordringen har sjansen til å bli trekt ut som en av DT'ene sin favoritt, og vil få tilsendt en spennende RAK. 
Min RAK er en premie med både Ark , klippeark, stempel, tags og diverse pynt. 
Jeg setter stor pris på og få se Project-life og 3D prosjekt:-)


Det var det jag hadde for denne gangen . Ønsker alle en god adventstid, husk å stress ned, jula kommer uansett om vi ikke har 7 sorter i kakeboksene, om det er litt støv i krokene, eller ikke alle julegavene er pakket inn. Jeg skal ihvertfall holde fokus på barna i denne juletiden, og de bryr seg mest om at vi voksne er tilstede for dem:-)




Vil også minne dere på min adventskalender min, inne hos Elisabeth's scrappehjørne. Følg bloggen min, og legg igjen kommentar på innlegga nå i desember og du kan vinne denne flotte premien. Til flere kommentarer, jo større sjanse har du til å vinne:-)




3 kommentarer: