torsdag 18. juni 2015

Kurs med Finnabair.

I dag er det min tur til å inspirere dere og gjett om jeg har en godbit på lur.Scrapomania inviterte til sommertreff nylig og Finnabair stod på plakaten.Forrige gang hun gjestet treffet var jeg ikke i form til å ta kursene hennes,så denne gangen ville jeg ha med meg alt ;)Og dere skal få se to av resultatene mine.Mer info finner du i bloggen min.





Det er utrolig givende å være på kurs.Se ting på en ny måte og lære teknikker en ikke har tatt i bruk skikkelig selv.Skal DU på treff i sommer?Kanskje på kurs?Mens du venter kan du ta en titt på utfordringen vår?Du finner den her.

God sommer!

Klem fra DT Belinda

2 kommentarer:

  1. Disse var rå stilige, flotte farger du har valgt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anita ;) Det var kjempegøy på kurs ;)

      Klem fra DT Belinda

      Slett