mandag 8. juni 2015

Gjestedesigner og Kit fra Scrapomania





Vi i Papirlosjen er så heldige å bli sponset med Kort og Prosjektit fra Scrapomania  


Mitt navn er Ovedia Therese og er en dame på 37 år fra Bergen.





Eg er så heldig og har fått lov å utfolde meg med Scrapomanias sitt kortkit for mai hvor temaet var baby. Det var ikke vanskelig å finne inspirasjon med de vakre papirene fra Maja Design - Vintage Baby - Ephemera cards. Det er garantert ikke siste gangen eg bruker de papirene.




Eg er har holdt på med scrapping en 2 års tid.
Min stil er nok fremdeles innenfor Clean and Simple sjangeren, men med et snev av romantikk da eg bruker en god del ferdige blomster, glitter og bling samt noe lag på lag.
Har for det meste laget kort i forskjellige bretteteknikker, eksplosjonsbokser og esker,men og laget kalendere på lerret.
Bloggen min er http://blogg.stormkraake.com, men den er dessverre litt forsømt i det siste.


Dette er første gangen eg lager Criss Cross kort, og eg klarte å bomme litt på størrelsen på det blå kortet, men de andre ble mer som planlagt.


                          




For å få den blondekanten på kortene har eg brukt: Martha Stewarts - Doily Lace Edge Punch.




Foruten det kittet inneholdt har eg brukt:
- Hvit bazzill
- Hvite kirsebærblomster og roser.
- Knapper
- Rosa og blått sløyfebånd, og hvit seam binding
- 3D puter
- ModPodge glitterlim som siste finish på blomstene.



Takk for at eg fikk sjansen til å lage et bidrag til dere.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar