onsdag 22. april 2015

Inspirasjon til aprilutfordringen - baby/barn/vintage

Idag er det min tur til å vise dere litt inspirasjon til aprilutfordringen vår.

Jeg har vært på scrappetreff i Tønsberg, og fikk lyst til å lage et skikkelig lag på lag prosjekt,
som er den stilen jeg stadig faller tilbake på når jeg virkelig skal kose meg :)


Tema for utfordringen vår er fortsatt: 


 
Sponsoren vår denne gangen er:



 Her har de masse lekre fristelser innen både scrapbooking og annen hobby, 
og har nå nylig også begynt å selge dies med norsk tekst *jippi* :)

Vi i Designteamet har fått lekt oss med herlige noen herlige skatter, 
og idag vil jeg vise dere et lag på lag kort jeg har laget til inspirasjon: 


Vi har fotsatt plass til flere flotte bidrag, og selve konkurransen kan du finner i denne bloggposten
Er så gøy å se alt det vakre dere lager! 

Lykke til!

Klem fra DT Renate


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar