mandag 2. mars 2015

Februar Kortkit fra Scrapomania

Jeg er dyktig seint ute med presentasjon av kortkitet fra Scrapomania for februar, men bedre sent enn aldri :)
Jeg har fått leke meg med dette herlige kortkitet som består av 
nydelige mønsterark fra Pionserien Paris Flea Market, Bazzill kartong lys blå og naturel.
Blonder og bond, små og store roser, halvperler, modellerte engler.

Dette kortkitet kan kjøpes
her i Scrapomania sin nettbutikk

Jeg har laget et såkalt ordinært kort som jeg vanligvis pleier, og liker best å holde på med :)
Dama er fra arket Images - PD5711,
tagen i bakgrunn med Eifeltårnet er fra arket Tags - PD5712. 
De to rosettene har jeg laget av arket Blue lace - PD5708 
med Tim Holtz dies. 
Rosettene har jeg penslet  med craklepaint og limt roser og halvpærler på.
Sommerfugler fra arket Postcards - PD5709.
Alle kantene på mønsterark er penslet med Craklepaint.
Kantene på tag, motiv og rosetter er svertet med brun distress ink.
Kortet måler 15 x 15 cm.

Inni kortet har jeg dekorert med arkene Blue fabric - PD5705 
og Postcards - PD5709. Har satt på et tekststempel fra Storyteller på venstresiden.
  
Baksiden er dekorert med den andre sida av arket Blue fabric - PD5705.
Signaturstemplet har jeg fått laget hos Papirdesign.

Jeg ønsker deg en fin vår framover nå, det går fort mot sommer !

Klem fra DT Anita Lise


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar