søndag 21. desember 2014

Kortkit fra Scrapomania



Den 15 desember kom kort kitet til Scrapomania ut. Jeg har fått lov til å leke meg med dette, tusen takk til Scrapomania som sponser Papirlosjen med dette!
Her finner dere info om både prosjek og kort kitene.
Disse kan du kjøpe enkeltvis eller abonnere på.  I tillegg til video på inspirasjonbloggen til Scrapomania så har de egen Facebook gruppe som heter Scrappeglede der du får sneak peaks, inspirasjon og videoer.

Jeg har aldri laget noe ut fra et kit noen gang, og i tillegg var det veldig spennende å ikke helt vite hva man skulle lage noe ut fra.  I kitet var det masse spennende man kunne jobbe med. Jeg har laget et kort der jeg har brukt mye av det du finner i kitet.
Alt dette inneholdt kitet:


Det var to typer kartong, mange forskjellig mønsterark, flotte stjerner, svart tyll, stickers, piler og bokstaver, metall, dekortape og tråd. 
Jeg har brukt to forskjellige møsterark. Så har jeg festet på tyll over dette igjen. Som "motiv" har jeg brukt mange av stjernene. I tillegg har jeg brukt en stickerspil, bokstaver og tråd. Alt jeg har brukt, finner du i kortkitet.

Håper dere fikk inspirasjon til å lage et røft og tøft kort:)
4. søndag i adventsklem fra Jeanett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar