søndag 27. juli 2014

Søndagsinspirasjon fra DT Ane Lene og RAK fra DT Linda

Søndag - og tid for litt inspirasjon igjen.

Denne gangen har jeg, DT Ane Lene,
laget et sjørøverkort.

Vil du lese mer om kortet,
kan du gå inn på bloggen min å lese.

Vi har fått inn så mange flotte bidrag,
og det gleder scrappehjertene våre i sommervarmen.

Til dette kortet har jeg blant annet brukt strie, tauverk
og charms.
Motivet har jeg funnet på Pinterest.



Denne RAK'en er fra DT Linda.
Dette er en av RAK'ene du kan vinne 
hvis du deltar på vår aller første utfordring
som lyder:

#Alt er lov. 

Gå inn her for å delta.


Hvis du ikke har blogg,
men gjerne vil være med på utfordringen,
så kan du levere bidraget ditt inne på
Papirlosjens side på Facebook.
Da legger du bidraget ditt under *Bilder*.

Da ønsker jeg dere alle en kreativ uke.
Smil fra DT Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar