søndag 25. mars 2018

Inspirasjon i duse toner.

For å inspirere dere til utfordringen vår denne måneden har jeg laget en liten kurv i duse toner.
Når vi har kalt utfordringen for pastell er denne absolutt innafor. Månedens sponsor er


I am Roses




Jeg så kurven  på nett og laget egen mal ut i fra det jeg så. Mitt første forsøk ble utrolig vid og kort så da jeg snudde den så den mer ut som en lampeskjerm enn en kurv. Mulig jeg prøver meg videre på det forsøket senere. Morsomt å prøve nye ting.

I mine øyne skulle det vært mer vår ute nå. Det er ikke tilfellet her på sunnmøre helt enda så da har jeg fortsatt gode grunner til å scrappe litt mer :) Scrappe litt i påsken? Hiv deg rundt og bli med på utfordringen vår du også! Og ikke glem at vi har en utrolig enkel utfordring på FBsiden vår! Alt du trenger å gjøre er å poste et bilde av oppbevaring som du er fornøyd med under innlegget vårt på siden. Flott premie med mange muligheter :)

Riktig god påske til dere alle!

Klem fra DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar