søndag 11. februar 2018

Glad i deg!

Først vil eg gratulere alle mødre med morsdagen! Kos dere på dagen :-)

Først vil eg "snakke" litt om sponsoren vår denne måneden, norske Papirdesign. Masse herlige dieser, stempler, mønsterark og anna kjekt stæsj med norsk tekst! Det digger eg, at vi faktisk kan få ting på norsk <3 Vi har nydelige premier både til vinner og favoritt denne gangen, så sjansen for å vinne er større enn vanlig!

Siden det er morsdag i dag og det nærme seg valentinsdag så viser eg en liten oppmerksomhet i forbindelse med det.

 
 
 
I utfordringsinnlegget, så viste eg ulik bruk av vin-tag diesen, denne har eg brukt i dag og men med en litt anna vri.
 
På det bakerste hjertet, så har eg stansa ut heile tagen, men klipt vekk "halsen" som henges på flaske. Mønsterarket med teksten Glad i deg, er et gammelt fra Papirdesign.
 
Det fremste hjerte og teksten Takk er fra vin-tag diesen.
 
Begge hjertene er store nok til å skrive en hilsen til mamma eller en "valentiner".
 
 
Vin-tagen heter PD17328
 
Bilde av PD 17328 Dies Vintag
 
 
 
Minner dere om utfordringa vår som er Dies og/eller stempel, den burde passe alle scrappere :-)
 
Det var alt eg hadde for i dag, håper dere får en super søndag!




Klem fra DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar