torsdag 28. september 2017

Siste sjanse med #mixed media utfordringen

Gooood morgen!

Det er helt på tampen av september, og siste frist til å delta i Papirlosjen sin utfordring #mixed media. 

Vinner får nydelige premier fra ScrapMart, og akkurat mixed media har jeg fått fullstendig dilla på i det siste. Så når jeg nå skal inspirere dere, så har jeg da laget to bidrag, da jeg ble veldig revet med (ler)


Det første er laget med utgangspunkt i et brudepar jeg har laga i papirleire med en silikon-form. Så dette er skikkelig brude-bilde med både glitter, blomster, perler og tyll. 



*
*
Neste bidrag er en stjerne. Hadde liggende en stjerneform i tre i lengre tid, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet til slutt. 




*

hvilke teknikker og utstyr som jeg har brukt, samt mere bilder, vil du finne i min egen blogg. 

Ha en nydelig dag videre, og lever flere bidrag da vel :) 

Klem fra DT-Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar