torsdag 3. august 2017

Art journaling side

Hei. I dag har jeg endelig prøvd meg på art journaling. Jeg og min eldste bonusdatter laget hver vår side nå i sommer, og dette var gøy. Er jo litt likt mixed media, ihvertfall så ble denne siden det.

Som DT for Papirlosjen så har jeg denne gangen fått utdelt digi fra Lacy sunshineMin digi heter: Rorys sunflower. Og sånn ble min aller første AJ side. Men det blir absolutt ikke den siste :-)


Albumen jeg har brukt er kjøpt hos søstrene grene. Den var veldig fin og bruke til dette bruket. Litt tykkere ark, bølget seg noe ved fuktighet, men jeg limte sammen 2 sider etter jeg var ferdig, og det ble helt greit resultat. Arkene er ca 24*24 cm


Motivet er fargelagt med copic's i følgende kombinasjoner.

Hud: E02- E00- E000
Hår: YR27- YR24- YR23- YR21 
Bluse: V12- V15
Bukse: B91- B93- B95
Sko: E31- E33- E35


Brukt medium som gesso, brusho og diverse sprayer, boksider, sytråd, osteklut.


Pyntet med blomster og sommerfugler. 
Stemplet noen ord rundt om kring fra ett papirdesign stempel.

Det var min første AJ side. Håper du likte den :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar