søndag 25. juni 2017

At the sea...



I dag vil eg vise dere ei "dille" som eg har fått, nemlig rammekort! Syns denne type kort er veldig dekorative og er litt ekstra enn et vanlig kort.


I tillegg har eg brukt Magnolia stempel, det er en evighet siden sist også... Begynte å like dei igjen no, så muligens det kommer flere i tiden fremover ;-)

Selve basen til kortet/ramme brukte eg et nydelig mønsterark fra Blue Fern - Jubilation, bare digga "treark". Eg har og brukt en teknikk som det er veldig lenge siden sist, maskert to ulike stempel. Så i dette tilfelle er Tilda et stempel og livbøye med gjerde et stempel. Veldig kjekt å gjøre to stempel om til ett.



 


 Fyrtårnet er en dies fra Studio Light, som eg har "sverta" med rød stempelpute. Måkene er også dies, men husker ikkje produsent. Stemplene er fargelagt med Promarker.



Eg har limt art stones fra Prima/Finnabair i bunn av rammekortet.

Papirlosjen feirer 3-årsdag i juni så utfordringen vår er å bli inspirert av dette bilde her:

 
Eg er blitt inspirert av blåfargen i bilde og boblene...

Vi har enda plass til flere bidrag til utfordringa vår, så kom å vær med :-)


Kanskje du har fått inspirasjon til å lage rammekort eller "koste støvet" av en gammel teknikk?


Klem fra DT-Monica




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar