torsdag 9. februar 2017

Grip dagen!

Vår nye utfordring "Musikk" gir oss ganske frie tøyler i mine øyne. En kan ta det bokstavelig og lage noe med noter og instrumenter eller ha med elementer fra en gruppe/låt som en liker.Mulighetene er mange og det er det morsomme når en skal inspirere dere også.

Jeg har forandret en lampe totalt for at den skulle få plass i et ungdomsrom. Den så slik ut før jeg begynte...


Rosa og falmet... Ikke akkurat en drømmelampe til et maskulint ungdomsrom? Da jeg var ferdig med den så den slik ut...


Ungdommen fornøyd og undertegnede fikk en herlig hobbystund som aldri er feil ;) For ungdommen sin del så var det helt greit at jeg brukte "Carpe Diem" på lampeskjermen da han er veldig glad i gruppen Karpe Diem. Og ordenes betydning passer jo også veldig godt til dagens unge synes jeg.

Prøv deg gjerne på utfordringen vår.Vi gleder oss til å se hva dere finner på :)

Flere bilder i bloggen min.

Klem fra DT Belinda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar