søndag 1. januar 2017

Kort kit fra Scrapomania.

Hei og riktig godt nytt år. I dag har jeg fått lekt meg med kort kitet fra Scrapomania. Vi i Design teamet til Papirlosjen, er så heldig å få sponset kit fra Scrapomania. Og denne gangen var det min tur til å leke meg. Dette er att aldeles nydelig kit. Og her er vi ferdig med julen og finner nydelige duse romantiske farger og tema.


Her kan du se hva som var med i kitet. 

Jeg har laget 3 kort av kitet. Det første jeg laget ble ett kjærlighets kort.


Her brukte jeg mye av tekst stickers'ene. Blonder, blomster og bling.


Neste kort er også tema kjærlighet.


Her har jeg rullet ut midten av kortet, og teksten kommer frem under. 
Akkurat sånn som var så populært på marsipankaker for en tid tilbake.


Innsiden av kortet fikk også noen ruller, og en liten tekst.

  
Siste kort ut, ble ett posekort.
Dette kortet tenker jeg til en god venn som trenger litt oppmuntring. 
Passer perfekt med ett posekort da, så man kan legge noe godt oppi.


Pose kortet er ett lag på lag kort. 
Jeg har brukt samme mønster arket på alle laga, 
med brytninger av bazzil i to farger.

Her pyntet jeg med blondesløyfe, blomster og stickerser. 
Noen perler ble det også.


Kunne du også tenke deg dette kitet?

Godt nytt og kreativt år ønskes fra meg til deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar