fredag 16. september 2016

Kortkit Scrapomania - Skikkelig sommerfølelse

Da var jeg så heldig at jeg har fått leke meg litt med August kort kitet til Scrapomania :)
Og for et herlig kit, det passet perfekt til sommeren som plutselig kom nå i september!  Her finner du kit siden hos scrapomania, de har og PL kit img_4706
Jeg har hatt ferie og litt travle dager og ikke hatt tid til å sitte så mye i scrappekroken i det siste, men når jeg fikk dette kitet så måtte jeg bare ha meg en liten kveld.  Det var helt perfekt og jeg hadde alt jeg trengte til å lage mange kort!  Eneste jeg har brukt i tillegg denne gangen er lim saks og skjærebrett ;)
img_4712
Kjempelekre ark fra Maja design <3
img_4713
Flere lekre ark!
img_4710
Her måtte jeg ha på små blå blingstener for å fremheve blomsterene litt. img_4711
Og så et litt morsomt et med sugerør på:
img_4709
Og til slutt ble det et PL kort som jeg skal ha i albumet mitt, og det er to be continued....  Skal legge ut når jeg har laget de andre kortene og fått ut sommerbilder :)
img_4707
Igjen litt bling, love it!
img_4708

Takk for at du titter innom hos meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar