torsdag 15. september 2016

Bursdagskort.

En av mine aller beste venninner har nettopp fylt år, og er det noen jeg virkelig ønsker å fortelle at jeg setter stor pris på, så er det de "søstrene jeg har valgt selv"

Motivet er et Simply Betty stamp, fargelagt med Promarkers. Blomster er WOC, disen som er brukt på fremsiden er Tim Holts, tekstene er skrevet ut på pc.
Kortet er laget på en pose, og inni har jeg brukt toppers fra Dixi Craft som del av pynten. Mønster arkene kommer fra en Kaisercraft blokk som er beregnet til baby gutt, noe av papiret som ble igjen har jeg revet opp, og brukt som bakgrunn.

I mellom blomstrene og bakom topper-sene finner du blonder som er klippet opp. Er også et par tags stukket inn under blomstrene i høyre hjørne, de er bundet sammen med et organza band.

Likte du kortet, eller lurer på noe, så legg veldig gjerne igjen en kommentar etter deg. Jeg håper du også vil bli med på vår septemberutfordring: Bursdag!








Klem Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar