tirsdag 19. juli 2016

Månedens kort kit fra Scrapomania.

Hei. I dag har jeg lyst å vise frem 4 kort jeg har laget ev månedens kort kit fra vår sponsor Scrapomania. Dette var ett aldeles nydelig kit, i baby stil. Så søtt og yndig og herlig, og jeg virkelig koste meg med kitet.

Sånn ser kitet ut.


Og her er korta jeg lagde, med de nydelige papirene fra craft and you design. 
Dette kitet var veldig lett å leke seg med. Masse ark både mønstra og ensfargede + masse pynt. 


Det ene papiret var med mange små bilder av babyer. Og jeg visste med engang at jeg måtte lage noe av denne herlige babyen her. At det ene mønsterpapiret også var bilde av babyen på, var bare perfekt.


Pyntet med blå roser og krem roser, bling og bånd og sommerfugler.


Også en titt inne i kortet.




Mitt neste kort har jeg funnet inspirasjon til fra pinterest
Ett kort jeg garantert kommer til å lage igjen.


Jeg brukte metall flaskene på begge sidene av åpningen.


Også en titt på innsiden.




Denne babyen er jo bare helt herlig. Klart den måtte på ett kort.


Gult er kult. Likte den skarpe fargen på hyssingen og doiliene. 




Og en titt på innsiden.


Her tok jeg igjen den gule hyssingen på ett lite bilde av samme babyen.
Bildet er festet på 3D puter.


Mitt siste kort for denne gang.


De søte skoene bare måtte få hedersplassen på dette kortet.


Kortet er ganske mye i seg selv, så her har jeg pyntet veldig enkelt.


Innsiden 


Det var det jeg har laget av månedens kort kit fra Scrapomania. 
Du kan kjøpe kort kitet i nettbutikken, eller i fysisk butikk. 
Nytt hos Scrapomania er at du nå kan forhåndsbestille kit for 3, 6 eller 12 måneder. 
Scrapomania har også project life kit. Dette er også å anbefale, og snart får vi se hva Belinda har kreert med sin første utprøving innen project life og scrapomania sitt pl-kit. 
Så her er det bare og følge med fremover.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar