søndag 17. januar 2016

Hva er din favoritt?

I dag skal eg vise dere noken av mine favoritter innen hobbyen vår. Det skulle jo være en enkel sak, men har du noen ganger tenkt på hva som er din favoritt?
Denne utfordringa brukte eg litt tid på, hva er det som eg virkelig mååå ha med eller må lage?
Eg har konkludert med at eg har en del favoritter til ulike bruksområder :-) Så til dagens kort har brukt en del av mine favoritter, mønsterark fra Fabscrap, dies, stempeltrykk, blomster og perler.

Mønsterarket fra Fabscrap syns eg bare er heilt nydelig, i nydelige rosa toner med innslag av grått. Stempeltrykket er fargelagt med Promarker og stempelet kommer fra Sheeri Baldy My Besties stamps. Diesen kommer fra Spellbinders. Alle blomstrene som er brukt på kortet kommer fra WOC. Perler som er en av favorittene, har eg brukt mye meir enn vanlig. I kantene har eg brukt hjerteperler fra Europris. Rundt motivet har eg brukt perleband, mens selve dama har perler som smykke, øredobb og armband. Tatt litt av kan du sei ;-)



Dette var mitt bidrag denne gangen, håper du har fått litt inspirasjon til å være med på utfordringa vår. Knallflott premie fra Kort og Godt denne gangen.

Klem fra DT Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar