fredag 7. august 2015

Gjestedesigner

Mitt navn er Annelen Våge, kommer fra Florø i Sogn og Fjordane, og har fått det ærefulle oppdraget å få være gjestedesigner.

Eg har fått kosa meg med dette nydelige kortkitet fra Scrapomania. Herlige ark fra Pion design: Linnaeus Botanical journal og A day in May 6x6, Maja: Coffee in the Arbour.
Eg er litt usikker på kor lenge eg har holdt på med denne fantastiske hobbyen. Eg har alltid likt å pynte albumsider, men den gang skjønte jo ikkje eg at dette var scrapping. Aktivt har eg vel holdt på noen år no, der eg laga kort og LO'er. Stilen min veit eg sannlig ikkje hva eg skal kalle... Lett blanding kanskje. Har og ein blogg eg prøver å oppdatere, men det har blitt lite hobbyrelater innlegg i den seinare tid.



Eg kosa meg skikkelig med dette kitet og eg er jo veldig glad i Pion og Maja. Eg var litt spent på korleis dette skulle gå, det er ei stund siden eg har laga kort og LO no. Men med dette kitet kom jammen inspirasjonen tilbake.
Eg har brukt litt utenom kitet, eg er veldig glad i å bruke blomstra, charms og perle på korta eg laga. Så charms måtte visst vere med på desse korta her og...
Eg måtte jo lage eit kort med ett ark fra den skjønne blokka eg fikk med kitet og.

Utenom dette kitet har eg brukt:
Stempel: Kort & Godt, Papirdesign-ord til deg
2 Grønne blomstra og 2 kvite roseknopper
Dies Spellbinders: Elegant Ovals, Classics ovals Large
Sugerør
Charms
3 D-puter
Då håper eg at eg har gitt deg litt inspirasjon, og takker for at eg fikk lov å lage bidrag til dere

Klem fra Annelen

1 kommentar:

  1. Du Annelen er eit unikum av kreativitet. Blir så glad når eg ser den skaper evnen du set inne med. Takker for opplevinga.

    SvarSlett