torsdag 27. august 2015

Cascade card med SLS digistempel

Idag er det min tur til å inspirere dere.  
Vi har en utfordring denne måneden hvor vi vil se prosjekter med Die cut eller punch. 
Du finner utfordringen Her
Jeg har laget et Cascade card med den fine dama til SLS lines.
 Du finner henne Her
Du finner facebooksiden til SLSLines Her



Jeg har brukt promarkers å fargelegge trykket med. Papirene kommer fra Maja Design sin Summer crush serie. Det ensfargede arket er fra Tim Holtz sin coredinations i fargen Tattered rose. 
Jeg har brukt dies fra Marianne design og spellbinders.
Punchene jeg har brukt er fra Martha Stewart og de er sommerfugler, blomster, gren og kantpunch. 



 Perler,blonde og rose er fra stæsjet mitt. 


Håper du ble litt inspirert til å bli med på utfordringen vår. 
Gleder meg til å se hva du lager.
Klem fra DT May Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar