onsdag 29. juli 2015

Prosjektkit fra Scrapomania

Da var det min tur til å kose meg med prosjektkit fra Scrapomania. Å for et kit, det var veldig mye gøy og tøffe greier med!

Kitet inneholdt svart og rød bazzill, to ulike mønsterark, Tim Holtz "hjørner", gir dies, blomster, lamper osv. Det andre bilde viser den baksida på mønsterarket.

Så no er det bare å gjøre seg klar for et skikkelig bilderas ;-)



Syns proskjektkitet er alt fra romantisk til tøft, så eg hadde mange tanker og ideer før eg landa på det som eg fikk ut av dette.

Eg har mange esker og bokser liggende i ei stor skuffe med en plan om at en dag, då skal disse pyntes.. Dagene går og eskene og boks lageret vokser... Inntil no :-)

Den første boksen som tidligere innehold ei lommelykt, har eg brukt samme mønsterark på heile (fremside/bakside).

Pynten på selve lokket er "hjørnebeskyttere" fra Tim Holtz, halvperler, roser og lampe med ledning. Stempelteksten hører ikke til kitet, men syns teksten er veldig fin.



Rundt stempelteksten så har eg brukt embossingpulver som var med kitet, to ulike embossingpulver var med, en svart/gull og en rød/gull blanding. Kjempeflotte!

 
 
 Baksida på mønsterarket har eg brukt utenpå boksen og inne i lokket.


Svarte halvperler på fremsiden av lokket.



Prosjektkitet inneholdt enda meir å kose seg med, så eg fikk pynta en boks til. Det neste var en liten Pringles boks.

Brukte svart kartong som base på boksen. Har videre tatt rødt mønsterark på som et belte rundt, i tillegg så har eg brukt "flippen" som er på det svarte mønsterarket som enda et belte. Teksten på "flippen" er: the best of times - single moments make great memories - time spent With Family is time well spent.


Lokket har eg tatt svart kartong og de røde mønsterarket som panel. Har svertet det røde arket med svart stempelpute. Ellers har eg tatt masse svart/gull embossingpulver p å og deretter limt chalkcharms over der igjen. Det var også kjede med i kitet fra Tim Holtz, dette har eg festa i charms og via en eyelet. Eyeleten fulgte ikke med kitet.

Det var også nydelige svarte og dyprøde roser, disse har eg pynta med langs rivekanten. Har tatt rødt/gull embossingpulver på rosene.


Håper eg har inspirert deg til å kanskje prøve et kit selv eller hente frem noe som har lagt i skapet lenge?

Fortsatt god sommer (endelig er den komt)!

Klem DT Monica



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar